FAQ 2017-06-01T13:00:51+00:00
Gdzie mogę dowiedzieć się o nowościach? 2016-07-25T14:18:42+00:00

Zapraszamy do polubienia naszej strony na Facebooku Link (https://www.facebook.com/meblehubertus/) tam informujemy na bieżąco o wszystkich nowościach w sklepie.

Jak mogę zapłacić za towar? 2016-07-25T14:18:16+00:00

Wszystkie dostępne metody płatności opisane są w zakładce płatności. Metody płatności

Jak mogę złożyć zamówienie? 2016-07-25T14:17:13+00:00

Można złożyć zamówienie po przez dodanie towaru do koszyka na tej stronie. Przyjmujemy również zamówienia drogą mailową lub telefoniczną.

Czy można zmienić kolor mebla na inny niż jest dostępny w sklepie? 2016-07-25T14:16:47+00:00

W niektórych przypadkach jest to możliwe, za dodatkową opłatą. O szczegóły prosimy pytać mailowo lub telefonicznie.

Czy można zmienić wymiary mebla? 2016-07-25T14:16:26+00:00

Tylko w niektórych przypadkach jesteśmy w stanie, za dodatkową opłatą, zmienić wymiary.

Czy kurier wniesie mi towar do domu/mieszkania? 2016-12-15T21:44:50+00:00

Kurier ma obowiązek wnieść paczkę do domu/mieszkania, jeśli jej waga nie przekracza 30 kg.

Czy mogę odebrać towar osobiście? 2016-12-15T21:44:56+00:00

Tak. W siedzibie firmy w Siemianowicach Śląskich, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 15.

Ile kosztuje pobranie? 2016-07-25T14:15:18+00:00

Nic. Przesyłka i tak jest gratis.

Co jeśli po zdjęciu foli ochronnej zauważę rysy na meblu? 2016-07-25T14:14:56+00:00

Prosimy o przesłanie zdjęcia wady na sklep@meblehubertus.pl; my postaramy się jak najszybciej odpowiedzieć na maila i poinformować o dalszym przebiegu sprawy.

Dlaczego mój mebel jest cały porysowany? 2016-07-25T14:14:04+00:00

Wszystkie elementy mebla są zabezpieczone folią ochronną, niektóre z nich pokrywa folia, która jest praktycznie niewidoczna.
Prosimy o jej zdjęcie

Czy wysyłamy również za granicę? 2016-12-15T21:45:05+00:00

Niestety, na dzień dzisiejszy wysyłamy tylko do Polski.

Jaki jest koszt dostawy? 2016-12-15T21:45:12+00:00

Dostawa na terenie całej Polski jest darmowa, niezależnie od formy płatności.

Jak długo muszę czekać na rozpatrzenie reklamacji? 2016-07-25T14:12:50+00:00

Zawsze staramy się załatwiać reklamacje jak najszybciej, jednak nie dłużej niż do 2 tygodni.

Dlaczego mój mebel jest niebieski? 2016-07-25T14:12:18+00:00

Prosimy zdjąć folię ochronną z mebla

Czy mogę zwrócić zamówiony towar? 2016-12-15T21:43:19+00:00

Towar w oryginalnym opakowaniu i z nienaruszoną folią ochronną może zostać odesłany na koszt kupującego.
Przed zwrotem prosimy o kontakt mailowy.
Do zwrotu prosimy o dołączenie wypełnionego formularza zwrotu.
Towar należy wysłać na adres:

Hubertus – Malowany Dzban
ul. Srokowiecka 22
41-100 Siemianowice Śl.

AUTORYZOWANY SPRZEDAWCA MEBLI HUBERTUS Zamknij